Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Kwi 30, 2018 in Zdrowie |

Tiamina.

Tiamina.

Zdrowie organizmu

Każdy z nas zdaje sobie sprawę z tego, że prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu zależne jest od tego czy dostarczamy mu niezbędnych składników. Dotyczy to zarówno podstawowych elementów takich jak białka, węglowodany oraz tłuszcze, ale również mikro i makroelementów, które odgrywają ważną rolę w naszym metabolizmie. Często nie jesteśmy świadomi tego, że niedobór witamin powoduje pogorszenie naszego stanu – stajemy się bardziej zmęczeni, mamy problemy z koncentracją oraz ze snem. Warto w takim przypadku zastanowić się nad zrobieniem szczegółowych badań oraz dokonaniem oceny zawartości poszczególnych mikroelementów w naszym ciele. Dzięki temu będziemy mieli świadomość czy nie powinniśmy wprowadzić dodatkowych produktów do naszej diety, które pozwolą nam spełnić nasze zapotrzebowanie.

Tiamina

Jednym z ważnych mikroelementów, które może powodować właśnie chroniczne zmęczenie oraz zaburzenia koncentracji, a także problemy depresyjne jest tiamina. Osoby, które w badaniach laboratoryjnych mają stwierdzony niedobór tego składnika powinny sprawdzić gdzie witamina b1 występowanie jest największe. Przedstawimy Ci kilka produktów, które powinieneś wprowadzić do swojej diety, aby znów czuć się dobrze i cieszyć się dobrym samopoczuciem. Są to mięso wieprzowe, zielone warzywa strączkowe oraz owoce, orzechy arachidowe, pistacje oraz nasiona słonecznika. Kilka źródeł witaminy b1, które z łatwością można wpleść w swoją codzienną dietę, również jako przekąski.