Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Sty 31, 2020 in Zdrowie |

Czy warto stosować młody jęczmień

Czy warto stosować młody jęczmień

Wiele osób chce współcześnie szuka zdrowych elementów diety, które będą bogate w składniki mineralne. Jednym z takich produktów jest oczywiście visio medica młody jęczmień, który nadal pozostaje niedoceniony. Warto jednak zapoznać się z jego właściwościami, ponieważ mogą one nas zaskoczyć. Już sama jego nazwa jest mylna, ponieważ oznacza ona jęczmień zwyczajny, jednak cale nie jest on taki zwyczajny.

Jak to jest z tym jęczmieniem

Aktualnie jest jednym z najpopularniejszych suplementów diety obok spiruliny czy chlorelli. Młody jęczmień to cenne źródło witaminy A, C, E i K, jak również wielu witamin z grupy B (B1, B2, B3, B4, B7) i β-karotenu. Ponadto obecne są w nim związki mineralne oraz pierwiastki śladowe, takie jak: bor, chrom, cynk, fosfor, potas, selen, miedź, mangan, żelazo. Nie brakuje w nim również potrzebnych naszemu organizmowi aminokwasów (m.in. tryptofan, metionina, cystyna, kwas glutaminowy i asparaginowy, tyrozyna) oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych, głównie kwas linolowego i linolenowego. W młodym jęczmieniu znajdujemy również chlorofil, błonnik, kwas foliowy i cholinę.
Zawartość tych wszystkich składników wspomaga nas w :może obniżać poziom cholesterolu całkowitego, sprzyja lepszemu metabolizowaniu tłuszczów, korzystne dla osób mających problem w gospodarką węglowodanową, właściwości przeciwzapalne, reguluje poziom lipidów w organizmie, usprawnia również metabolizm węglowodanów i sprzyja lepszej pracy układu pokarmowego. redukować niekorzystne skutki przewlekłego stresu, pomoże w procesie utraty wagi. Warto również zastanowić się nad sposobem przyjmowania tego zielonego preparatu. Na rynku mamy go pod postacią proszku, kapsułek oraz tabletek.
Zalecamy do codziennego zażywania tego zielonego złota bogatego w wiele składników odżywczych. Zwłaszcza, że na dobrą sprawę nie ma przeciwwskazań do stosowania tego rodzaju suplementu bez względu na jego formę. Warto jednak pamiętać, ze wysoki poziom błonnika może powodować nieprzyjemne dolegliwości trawienne u osób z wrażliwym żołądkiem.